Protiviti is een wereldwijd opererend business consultant met expertise en objectieve inzichten op uiteenlopende gebieden, waaronder duurzaamheid (ESG), finance, technologie, digitale transformatie, operations, bedrijfsprocessen, data-analyse, governance, risicobeheer, compliance, herstructurering, juridische kwesties en interne controle. Via ons netwerk van 85 kantoren in meer dan 25 landen bedienen we zowel internationale klanten als lokale entiteiten die streven naar professionalisering. Protiviti is een volledige dochteronderneming van Robert Half International Inc. (RHI).

Vanwege de groeiende wereldwijde behoefte aan voedsel, de toenemende bevolking en de toenemende uitdagingen rond klimaat, met name problemen met droogte/overstromingen in bepaalde gebieden, erkennen we de dringende noodzaak om innovatieve benaderingen van voedselvoorziening te ondersteunen. In het licht van de klimaatuitdagingen en de taak om een groeiende wereldbevolking te voeden op steeds schaarser wordende landbouwgronden, zijn we actief betrokken bij het sponsoren van Leaders in Food.

Spraakmakende, korte titel dat aansluit bij de content

Deze tekst gebruiken wij om de gebruiker te stimuleren tot een actie en contact op te nemen. Dit houdt in dat de tekst relatief kort en actief geschreven moet worden en de waarde voor de gebruiker naar voren komt door het met vinkjes op te sommen. De tekst moet een bewijs leveren en een verliesgevoel bewerkstelligen als de gebruiker geen actie onderneemt.

De woorden die de waarde laten zien, highlighten wij door ze dik te drukken. De inhoud moet matchen met de titel, de ondertitel en de media. De titel moet kort zijn, een emotie opwekken, betrokkenheid realiseren, origineel zijn en storytelling bevorderen. Daarnaast maken wij een duidelijke call to action zijn om de gebruiker te stimuleren tot een actie en contact op te nemen. Wij gebruiken: